Copyright

Alle teksten en illustraties zijn © Copyright 2023 Rotary Rally. Alle rechten voorbehouden. Overname van delen of gedeeltes van deze Rotary Rally site is niet toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming. Indien van toepassing berust het auteursrecht van de aangeboden informatie die via de links toegankelijk is gemaakt bij de rechthebbende van de betreffende pagina’s. Dit geldt ook voor alle gebruikte handelsmerken en logo’s.

Alle afbeeldingen en teksten worden beschermd door copyright en zijn eigendom van  Rotary Rally. Inschrijving en deelname houden in dat er een kans bestaat dat foto’s van het evenement, waar u mogelijk op afgebeeld staat, worden gebruikt voor de toekomstige website. Mocht u hiertegen bezwaar hebben, geef dat dan aan middels het contactformulier. Dan houden we rekening met uw wens.